MTL

Alla inlägg den 29 april 2008

Av Malin - 29 april 2008 17:54

Har varit ute idag hela dagen..riktigt härligt..lekte i gräset å plutt klättra upp å ner för trappan hela tiden..väldigt roligt tyckte han..själv fick man ont i ryggen:)

 när jag gick in vid halv fyra insåg jag att jag hade brännt mig..Det gör så ont å jag ser ut som en kräfta..alldeles röd på armarna å bröstet..

Så orättvist att jag ska bli röd å ted blir som en neger på en gång..

Hum hoppas ludde får pappas pigment iaf.

Fast jag blev alltid brun fort när jag var liten..det är nu man börjar bli röd istället..men men det lägger sig ju så småning om.


Ludde var jätte trött efter ha varit ute å lekt..ändå har han sovit två ggr idag..fast bara 45 min / ggn..

Han har börjat bli riktigt elak när han blir trött..biter å nyper å bara jäkelskap heöa tiden..Så han ligger i sängen nu..men är inte glad..får väl se om han somnar snart..


Ted var bara hemma en snabbis idag..skulle iväg på kalas å sedan träning å sen efter det titta på fotboll hemma hos diego ett helt gäng..Så kommer väl hem vid elva tolv ngn gång..å då lär jag sussa sött:)

Men imorgon ska ha vara hemma iaf..pluttis har ju knappt hunnit träffa honom ngt alls de senaste dagarna..bara en jätte snabbis på morgonen typ.


humm..ska man orka laga ngn mat idag då?..tror inte det.åt en ganska rejäl lunch så får nog bli ngn macka å flingor å mjölk..kallt å gott!



Av Malin - 29 april 2008 08:49

Solen skiner och det är 15 grader varmt ute..Det blir helt klart en ute dag.

Måste ner till affärn en sväng å köpa lite frukost eftersom Frida kommer hit imorgon bitti..Tror inte hon nöjer sig med te å skorpa som en annan:)


Ted kom inte hem förrens straxt innan 22.00 igår kväll..så nu kan han vara ledig på fredag.Skönt Anders hade varit där på kvällen också och dom hade haft lite snack om hösten och så..vilket anders redan hade räknat lite med..så nu är prelimenärt bokat att ted är hemma 3 månader..men vi får se hur det blir är ju ett tag kvar ännu.


Nej frukost nu innan plutt käkar upp tidningen!

Ovido - Quiz & Flashcards