MTL

Alla inlägg den 17 april 2008

Av Malin - 17 april 2008 21:17

Igår blev inte dagen lika lugn som jag trott..var ute å gick när S slog en plingaling å frågade om vi skulle med ut på en ride.

Åkte först till babyland å sen till öb..

Å jusste mcdonalds för lunch innan dess också..har inte ätit på hur länge som helst..men var jätte gott:)

När vi svänger in till Vhd ha det precis hänt en olycka..S har ju sån otur å kommer nästan alltid förbi åkande så fort det hänt en olycka i trosa kommun. Tur i oturen att hon sluppit komma först ngn gång iaf, kan ju vara en chock att se vad som hänt å veta att man måste stanna å hjälpa till.

Men än så länge har det alltid varit ngr bilar före henne så hoppas att det forstätter så!


Idag avr jag å ludde iväg å fikade med Malin, theo, marija och esmeralda..

Riktigt trevligt!

Men det där med kamera är ju inte det lättaste att komma ihåg att ta med.

Tyvärr.



Nu sitter jag här å försöker hålla mig vaken till ludwigs faster å farmor kommer. ted är å hämtar dom i nyköping nu..Ska verkligen göra mitt bästa med att spärra upp ögonen..men brukar vara svårt när klockan är efter 21.00....kvällstrött om något:)

De stannar här tills på söndag..sen blir det iväg på kalas på söndag..Tror jag iaf..lucas fyller ju iaf 2år..men jag har inte hört ngt från den familjen..


Å självklart har dom varit här en gång efter jul..i februari var dom här..Minnet är inte så gott..men känns ändå väldigt länge sen..Så ska bli jätte skoj att dom kommer upp hit.


Ted har varit iväg till stälje idag å pratat med en tatuerare..Kommer nog bli en riktigt fin tatuering..eller snygg rättare sagt..Får väl se när det blir av att han gör den..I juni trodde dom att det fanns tid.. Själv tycker jag det är en liten läskig tid mitt på sommar om det skulle bli infekterat..Men det är nog bäst jag inte lägger mig i allt för mkt..Det är upp till honom..Jag har ju nämnt det för honom en gång iaf.;)


Nähepp..undrar om jag somnar om jag lägger mig ner i soffan`?

Ovido - Quiz & Flashcards