MTL

Alla inlägg den 11 april 2008

Av Malin - 11 april 2008 14:40

härligt. En helg med hela familjen.Så mysigt.


Idag har jag kännt mig som en riktigt dålig mamma..Har inte fått plutt att sova någotting förrens kl 14. trots att han var såå trött vid 12..men men.

Sen tänkte jag att jag skulle städa , byta gardiner å fixa..visst har jag dammsugit..å plockat lite..men allt annat då?

Är så tråkigt att ha ett hem som jämt känns stökigt.

Spelar ju ingen roll om man verkligen städar å plockar å allt ser jätte fint ut..Ngr timmar senare ser det ju lika jävligt ut igen..

Jag älskar verkligen mammalivet,men jag saknar verkligen att kunna städa i lugn å ro å få ett fint hem..


Men det kommer när luddeplutt blir lite större å inte ska vara uppe i min famn så fort jag städar.


Huvudsaken golven är rena så inte plutt stoppar i sig ngt skit.


Hum tror jag måste vattna mina blommar..dom ser inte så pigga å glada ut..men kanske inte så konstigt..har säkert inte fått vatten på två veckor..

Det är verklgien så fint med blommor, men jag är totalt värdelös med dom.Glömmer alltid vattna dom..sen upptäcker jag det när det är alldeles för sent  å dom verklgien rä stendöda.. men finns ju fina plast också:)


Hum får se hur det blir med oskarshamn andra helgen i maj..

Ted sa att dom hade firmafest då.men visste inte hur han ville göra.. eftersom han hade en himla hemlängtan också..å festa kändes inte så nödvändigt..Dock kan det ju vara kul då de har fått en ny kille i gänget.

å sen en till som ska vara där på firman i 3 månader med ted..


Jag skulle iaf gärna vilja åka ner..Det är så mysigt att få komma ner till Fam. Nygren..Verkligen en varm familj å man känner sig alltid välkommen.

Å inte att tala om maten, mmm..så gott!


Vad ska man hitta på för mat idag då?..usch är inte alls sugen på mat..Kan ju iofs bero på att jag nyss käkat fyra satsumas..

Får väl se vad ted är sugen på..Kött å pommes kanske..Förresten..Ted blev skit glad igår när han kom hem å såg att det var korv med bröd till middag..Hehe tur man inte har en gubbe som är allt för kräsen:)


Jag skulle så gärna vilja ha nya gardiner hit hem..Vår/sommar-gardiner..till köket och vardagsrummet..Sen skulle jag vilja ha ngr fina lite mer barngardiner in till luddes rum, men hittar aldrig ngr jag tycker om..

På ikea är dom bara för mkt å blir åt det fual hållet istället och kollar man på jotex å sånna så är det bara döskallar eller spiderman,å det vill jag inte heller ha..

men har sett på hemtex att det finns en fin gardin..men är bara en kappa å känns som om det kommer bli tomt..yäyä..den som lever får se hur det blir med gardiner..Dröjer nog ett tag.. första priotet jusst nu är cykelbyxor till ted..yeah så hett..haha..Näe men för hans ljumske skulle det vara bra.


nähepp jahopp..soffan kanske..

Ovido - Quiz & Flashcards