MTL

Alla inlägg den 8 april 2008

Av Malin - 8 april 2008 13:12

mmm, sura å goda och utan kärnor..vilket är det viktigaste.

har nyss käkat 2 st å skulle kunna trycka i mig många fler..men eftersom jag vet att ted oxå gillar dom får jag låta han äta ngr innan jag vräker i mig alla:)


våran plutt är en bananälskare..käkar upp en hel banan på nolltid.

fast han äter iofs det mesta.

imorse åt han 2 mackor å en banan till frukost..hur orkar han?


gick till affären i morse å när jag kommer hem kommer jag på att jag har samma kläder som jag satte på mig imorse när jag steg upp.

vilket var gråstrumpor i helt olika nyanser.

mjukisbrallor med hål i grenen..en tshirt..å självklart ingen bh eftersom det är ngt jag nästan aldrig har på mig när jag bara ska vara hemma.

å över en tröjja från ginatricot med hälften av knapparna borta.

Måste verkligen ha sett skitfräsch ut, men men..man kan ju inte komma ihåg att tänka på allt heller. Så här är jag..fortfarande likadant klädd. men nu ska jag bara vara hemma så det gör ju inget.


Iskallt var det iaf idag när vi gick ut..burrr skulle ha satt på mig en mössa om jga visste att det blåste isbjörnar ute.

Köpte lite rostbiff å potatis sallad..Blir lat mat idag..Baguetter med sallad gurka  rostbiff pot.sallad och rostadlök. Väldigt simpelt å gott då man inte orkar göra en riktigt middag.

Har hela frysen med mat, korvstroganoff, köttgryta, falukorv,kött..pannbiffar..Men har man det hemma är man ju absolut inte alls sugen på det.

Å jusst nu har jag en väldigt kontsigt period..blir sugen på allt möjligt å sen äter jag det å senvill jag inte veta utav det mera.

Som idag..blev så super sugen på knäckebröd å färskost..Hum vad fick jag det ifrån..tror inte ens jag ätit det förrut..


Ikväll har ted träning så är inte hemma så länge..träningen börjar klockan 18.00-19.30..men hinner ju träffa lillplutt en stund iaf.


Ludwig välte precis tvättställningen över sig..stackarn..Alldeles röd är han på huvudet..men var inte ledsen så länge eftersom han fick syn på ngr majsbågar på golvet så blev allt bra.


Idag fick vi inbjudan till august dop..den 26/4..hum va sjutton ska man hitta på i dop present då?..kanske vet..men kan inte skriva nu.


nej nu ska jag busa med mitt troll.

Ovido - Quiz & Flashcards