MTL

Alla inlägg den 19 mars 2008

Av Malin - 19 mars 2008 18:27

till trappan ner har farfar Peter fixat, super fint..å verkligen välbehövligt..du är bra händig du Peter:)


Ikväll somnade ludwig tidigt, redan vid 18.00..var verkligen såå trött..men itne så kontsigt eftersom han inte sover på nätterna...!

Sen måste han väl ta igen sig lite nu när han varit sjuk..


Ted ska iväg å träna idag i snöovädret, burr burr..men han tycker det är så skoj så han kommer nog inte lida av det..

Själv ska jag slöa i soffan, med en kopp te..mys pys..


Annars har vi inte gjort ett smack idag, bara slöat hela dagen..vilket verkligen var skönt..men visst börjar det kännas nu att man ite har varit ute å träffat folk å andra bebisar på evigheter..


Men får hålla tummarna för att han piggnar till ordentligt nu!

Längtar till helgen, få träffa tjocka släkten..hoppas verkligen Ludde är frisk och kry då så vi kan åka ner dit..


En liten bild på farfars kille:)

Av Malin - 19 mars 2008 09:03

L. sov verkligen jätte bra fram till kl. 02.20..då var han vaken..fram till 04.30..sen vaknar han 05.15, jag tänkte bara..du skojjar med mig!!?

Men kunde ge honom nappen å sen sov han till iaf 06.15 Gäsp Gäsp..

Måste verkligen börja med den där 5 min-metoden så fort han blir frisk..så han lär sig somna å somna om av egenkraft..orkar inte vara uppe halva nätterna..


L. ställer sig verkligen upp mot allt nu..han kryper iväg sen hör man honom gnälla,eftersom han inte vet hur han kommer ner på rumpan igen..igår ställde han sig under matsalsbordet å höll i sig i två stolar, sen idag hittade jag fisen i sin rum ståendes mot soptunnan å sen gick han till mitt natt duksbord å drog ner precis allting..

Han lär sig snabbt den där lillskiten:)


Nu skiner solen iaf,härligt..men inte fullt så trevligt med snön..men men..


jusst nu sitter L. och leker i sitt rum, nyss ätit gröt..å jag sitter här i pyjamas å ser ut som hej kom å hjälp mig..såsom jag ahr sett ut dom sensate dagarn..hemskt..om man skulle ta å rycka upp sig lite och åtminstonde bortsa håret idag..


Ringde MVC idag Susanne ska jag få komma till igen,så skönt..henne känner man ju nu..så den 15/4 ska jag få komma dit.trevligt

Ovido - Quiz & Flashcards