MTL

Alla inlägg den 18 mars 2008

Av Malin - 18 mars 2008 19:37

L. är helt klart piggare idag..har ätit välling, banan och gröt..å fått behålla allt..inge feber under dagen heller..men han fick en alvedon innan han somnade iaf..så nu sussar han sött..man ser att hna är mörk runt ögonen..men inte så konstigt då han knappt inte drack ngt igår..


Han sov ganska mkt i vår säng inatt eftersom han bara skrek i sin egna säng, men då sov ju jag desto sämre..så vaknade med världens migrän..uaha..var uppe en timme med skrutt mellan kvart över fem till halv sju..sen i säng..T fick gå upp med L sen, så fick jag sova..när han kom å fråga om jag ville ha frukost vid nio hade jag fortfarande lika mkt migrän..men gick upp..tog en kopp te å en knäckemacka utan ngt på..men tog väl 5 min. sen började jag spy..å spy åå spy å spy..ja fyfan..gick å la mig igen så T. fick ta Ludde..han la honom efter en stund å så sov både jag å L till halv elva å jag vaknar utan migrän men fortfarande lite illamående..vid tolv tiden blev jag skit hungrig..å käkade sen har allt varit som vanligt...Skönt!!


T,var hemma idag med..väldigt skönt eftersom jag spydde som en gris i morse å var helt däckade ngr timmar..sen har han städat å fixat förfullt..kanske ska försöka få honom hemma oftare:)


Gjorde ett grav. test idag, var så orolig sen gårdagen..men den visade att jag var gravid..är väl en sån blödning som jag hade när jag väntade Ludwig..Så håller tummarna nu att det går bra resten av grav. nu..


Nu har vi precis käkat lite varma mackor, gott gott..T. kollar på hockeyn å jag sitter här..ska nog kolla på "på smällen "..har ju inte sett den klart eftersom jag somnar jämt:)


Imorgon blir det en dag inne igen, vill ju bli heelt friska..


Men hallå, va är det för väder egentligen? ajg ahr då inte bett om ngn jäkla snö..ååå hellre regn än snö..burr burr..Men helst av allt vill jag ha sommar å vår..så vi kan sätta upp en gunga i plommonträdet till lillskrutt..tänk så mysigt att stå å gunga i vårsolen..humm får väl se hur länge det dröjjer..ska ju vara snö nu hela påskhelgen..bläääk.


nähe jaha, ha det bra allihopa..

Ovido - Quiz & Flashcards