MTL

Alla inlägg den 8 mars 2008

Av Malin - 8 mars 2008 20:43

Idag har jag varit å storhandlat på ica maxi i Stälje.. Hittade äntligen majsbågarna , letade som en tok vid barnmaten..men dom fanns ju vid chipsen å det..Köpte 2 påsar på en gång..dom var ju ganska stora ju! så nu har L. sitt lördags godis också:)..fats kommer nog bli att han får dom lite titt som tätt.. typ när vi äter å ha blir sugen osv..Även jag tyckte dom va ganska goda..satt å knapra i mig en liten skål nyss, enbart gjorda av majs..

0 % fett å inge salt tillsatt, så med andra ord..riktigt nyttiga..kanske ska börja med det på helgerna istället?

Har ju typ slutat  med läsk..dricker bara loka å ramlösa hela tiden istället..fast ngn ddricka blir det ibland..men va fan gör det?

  Vi var även å fikade hos mormor å morfar, min mormor å morfar alltså..mormor har fått en ny knäskål så mamma la om såret å så.


Sen bjöd mammsen på mat ikväll..raqlett(eller vad det heter)..riktigt gott.

Fast var bara jag å L som var där..T var å badade på sydpoolen med C. och ungarna..Dom har förövrigt fortfarande inte fått ngt barn...envisa unge det där..har ju vart inne på bb 2 ggr..sist hade ho värkar var 5 min. sen så avtog det igen..hum..jobbigt att gå spänd å vänta hela tiden..C har haft huvudvärk å migrän nästan varje dag den här veckan..förstår honom verkligen!


L. har varit mkt piggare idag..knappt ngt snor alls å har ätit riktigt bra..fast fortfarande inte lika mkt som förr, men en klar förbättring!

Han fick ett par solbrickor idag,skittuff var han i dom..å sen en ny vårmössa..Får ta kort imorrn om vi är ute på promenad å solen skiner..


Igår kom min underbara hem med världens bukett bara sådär, så himla fin var den..å stog det på kortet att jag var världens bästa mamma..å sen sa han att jag var värd den..

Du är bara för underbar Ted!

Var verkligen det jag behövde efter ha haft en vecka utan ngn ordentlig nattsömn..Finns det ngt bättre än när man blir överaskad sådär?

Älskar dig!!


Ett litet frö ska växa  å bli stort, hoppas verkligen allt går vägen.Skulle vara så underbart!!


Lite nya bilder läggs upp nu.


En bild när vi är ute å leker på gräsmattan..L tycker gräset är lite läskigt å konstigt..Sen en bild på vår sons underbart fina ögon..helt otroliga..

Min underbara blomsterbukett å sen min käresta;)


Hoppas ni har det trevligt hos Roy familjen Nygren!


KRam Hej

Ovido - Quiz & Flashcards