MTL

Alla inlägg den 3 mars 2008

Av Malin - 3 mars 2008 08:03

Inget tecken på varken det ena eller andra..mne men det är ävl bara vänta å se hur det blir med detta....


mickis kom ju såklart inte igår..är jag förvånad? näe faktist inte..men är så tråkigt när man har bestämt att träffas, har inte sett lucas på jätte länge..men när jag ringde igår morse hem till dom var det inge svar, sen ringde jag till Gerd där hon alltid brukar vara, men då sa hon att hon har åkt till Stälje till sin faster..jaja..det är som vanligt..med den friken fröken, kan inte ha ngr krav på sig för fem öre..för då skiter hon bara i det..


idag ser det kallt ut ute..brrr..inte sugen på att ta ngn promenad idag, men vi får väl se..ska tvätta lite idag iaf..som  vanligt:)


Inatt har jga haft hel skumma drömmar..först drömde jag att Pappa var invalid å bodde  finland, å ville inte att vi skulle veta om det å därför planerat hela dödsgrejjen..sen efter ha vrit uppe å vyssat L lite.. började jag drömma att p. kom å knckade på här..'(kanske önksedrömmar..att han faktist fortfarande finns, när ska man inse ? ) sen en sista dröm var att jag precis hade städat hela huset..verkligen super rent överallt..å så det första ted gjorde var att kliva in å runt i hela huset å letade eftr ngt med sina jobbskor på..å fy va arg jag blev..å till svar fick jag, men vadå...du ska ju ändå städa imorrn igen..å så skönT att dt bara var en dröm...


T var lite nere igår..hoppas det är bra idag..


nu blir dt gröt för L..

Ovido - Quiz & Flashcards