MTL

Direktlänk till inlägg 19 mars 2008

Grind..

Av Malin - 19 mars 2008 18:27

till trappan ner har farfar Peter fixat, super fint..å verkligen välbehövligt..du är bra händig du Peter:)


Ikväll somnade ludwig tidigt, redan vid 18.00..var verkligen såå trött..men itne så kontsigt eftersom han inte sover på nätterna...!

Sen måste han väl ta igen sig lite nu när han varit sjuk..


Ted ska iväg å träna idag i snöovädret, burr burr..men han tycker det är så skoj så han kommer nog inte lida av det..

Själv ska jag slöa i soffan, med en kopp te..mys pys..


Annars har vi inte gjort ett smack idag, bara slöat hela dagen..vilket verkligen var skönt..men visst börjar det kännas nu att man ite har varit ute å träffat folk å andra bebisar på evigheter..


Men får hålla tummarna för att han piggnar till ordentligt nu!

Längtar till helgen, få träffa tjocka släkten..hoppas verkligen Ludde är frisk och kry då så vi kan åka ner dit..


En liten bild på farfars kille:)

 
 
Sara

Sara

19 mars 2008 23:07

Heej vännen, Windstoppern betala jag 250 kr för vilket jag tyckte va hyfsat tror en ny kostar 395 kr. Men denna såg ny ut inga skavanker eller nått så det va kul :)

Ja vi måste verkligen försöka ses. Vi får höras av och se. Hur skulle söndag passa er?, om alla mår bra osv.

PUSSEN

http://www.samaal.bloggagratis.se

 
Ingen bild

Gammelfarbror

21 mars 2008 12:08

Det var faktiskt Gammelfarbror Nicke som fixade sakerna till grinden.
PS.Kul att läsa om er och se lite bilder

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Malin - 11 april 2010 18:42

Jusst nu känns det sådär.. Hur mkt jag försöker att intala mig själv att du är en vuxen männsika och du har gjort detta val själv..Så snurrar tankar å funderingar hela tiden. Det går så mkt energi åt det så jag känner mig ständigt trött å Ted sa ti...

Av Malin - 6 mars 2010 07:42

VINN SVERIGES STÖRSTA BARN GOODIEBAG VÄRDE 40 000:- ”Jag är med och tävlar om Sveriges största barn goodiebagvärde över 40 000:- på Muppsan´s blogg!!En massa extra vinster kommer det oxå att bli, så tachansen du med” HÄR ÄR VAD NI KA...

Av Malin - 6 mars 2010 07:25

Usch, jag är så less. Nu är det 3dje gången på ca 1 månad som barnen är magsjuka. Får dåligt samvete över att jag inte är på jobbet nu när man precis börjat jobba å vi har massa bollar i luften som får skjutas upp för att man vabbar titt som tätt...

Av Malin - 27 februari 2010 07:35

Imorgon är det våran 5 års dag så idag ska vi gå på bio och äta gott. Okej storhandla ska vi göra på en gång också när vi har barnen hos mamma, men det an väl vara romantiskt det med? =)   Igår var Ted hemma och vabbade då de ringde från dagis å ...

Av Malin - 20 februari 2010 07:56

Jag har nu efter närmare 3 års mammaledighet kommit igång och jobba igen. Å vad jag älskar det! Många tror och tycker att vara mammaledig är värsta lyxen i jämförelse med att jobba, men jag håller inte med! Att lämna barnen till dagis där dom får lek...

Ovido - Quiz & Flashcards