MTL

Direktlänk till inlägg 27 mars 2008

snart fredag igen då..

Av Malin - 27 mars 2008 16:50

shit va fort veckan gått..var helt säker på att det var måndag idag, men icke sa nicke..


Inatt sov Ludde sisådär..somnade väl vid åtta tiden å vaknade vid kavrt i ett somnade sedan vid ett igen, sen vaknade han vid två å sen halv fyra..vid halv fyra var jag helt säker att nu kommer jag få vara uppe i ngr timmar då Ludde var klar vaken å låg å drog i snörena till spjälskyddet, men jag gick å la mig å han somnade om å vaknade igen vid halv sju, värsta sovmorgon på köpet:)


Idag var frida här.. vi va ute å gick en sväng med  cricke å annika..å så theodor såklart..

Käkade lunch på mira, å så händer en sån otäck sak..

Mannen som sitter bakom annika tuppar helt plötsligt av när han sitter å äter..vaknar ganska kvitt till igen drick lite vatten å säger att han kände sig yr..tar väl ca 2 minuter så tuppar han av en gång till..å nu börjar ha få lite kramper också..men han är bara borta ett litet tag igen sen vaknar han till..Ambulans rings å man ber dom skickar en bil..men som jag fattade det skulle dom inte göra det utan tyckte att mannen bara skulle ta det lugnt ett tag.. Sällskapet till mannen säger åt honom att dom ska åka ner till vårdcentralen å kolla upp det där iaf..Hoppas det gick bra för honom!


Utanför träffade vi på Malin,Theo,Oliwer,Marija,esmeralda och Fia m. barn.. -måste ta en fika snart igen!


Sen blev det hemgång å lite slöandes framför tvn..


Ted är iväg till Stoffe ikväll så jag ska slöa framför tvn..äte lite youghurt,banan å start till middag..mummss..


Förresten fick värsta kommentaren av min syster idag, som hade kollat på pogrammet rent hus igår..Hon kom hit i morse å jag hade inte stoppat gårdagens disk i maskinen, som typ va två skålar, en tallrik ngt glas å lite bestick..så tittar hon på mig å bara..Malin det här är ju typ som rent hus, såhär kan man inte ha det bildas massa bakterier..Skapligt dålig man känner sig då..Men hon plockade i maskinen , satte igången den å plocka ur den å så sa hon att hon borde nog komma hit oftare å hjälpa mig så det blir gjort.

 Jäkla skitunge!!  :) 


Yäyä,nu är klockan halv sju å lillfisen har precis somnat..får väl se hur denna natt går.





 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Malin - 11 april 2010 18:42

Jusst nu känns det sådär.. Hur mkt jag försöker att intala mig själv att du är en vuxen männsika och du har gjort detta val själv..Så snurrar tankar å funderingar hela tiden. Det går så mkt energi åt det så jag känner mig ständigt trött å Ted sa ti...

Av Malin - 6 mars 2010 07:42

VINN SVERIGES STÖRSTA BARN GOODIEBAG VÄRDE 40 000:- ”Jag är med och tävlar om Sveriges största barn goodiebagvärde över 40 000:- på Muppsan´s blogg!!En massa extra vinster kommer det oxå att bli, så tachansen du med” HÄR ÄR VAD NI KA...

Av Malin - 6 mars 2010 07:25

Usch, jag är så less. Nu är det 3dje gången på ca 1 månad som barnen är magsjuka. Får dåligt samvete över att jag inte är på jobbet nu när man precis börjat jobba å vi har massa bollar i luften som får skjutas upp för att man vabbar titt som tätt...

Av Malin - 27 februari 2010 07:35

Imorgon är det våran 5 års dag så idag ska vi gå på bio och äta gott. Okej storhandla ska vi göra på en gång också när vi har barnen hos mamma, men det an väl vara romantiskt det med? =)   Igår var Ted hemma och vabbade då de ringde från dagis å ...

Av Malin - 20 februari 2010 07:56

Jag har nu efter närmare 3 års mammaledighet kommit igång och jobba igen. Å vad jag älskar det! Många tror och tycker att vara mammaledig är värsta lyxen i jämförelse med att jobba, men jag håller inte med! Att lämna barnen till dagis där dom får lek...

Ovido - Quiz & Flashcards