MTL

Direktlänk till inlägg 2 mars 2008

söndag..

Av Malin - 2 mars 2008 09:13

igår var jag å shoppade bilbarnstol till Ludwig, sen blev det även kontaktskydd till el uttagen..å sen en tröja t Ludde, ett par dojser å en pyjamas..å Mamma (ludwigs mormor) köpte en pikétröja ,byxor och strumpor till skrutten.


Å jag köpte helt otroligt nog ett par jeans åt mig själv..vet inte hur länge jag har sagt att jag ska köpa det men har aldirg blivit av..men nu så hittade jag ett par till ett bra pris också..399kr på ginatricot..fin fint!


TRodde att Theodor skulle komma till världen igår, eftersom cricke å annika åkte in vid kvartöver tre natten mellan fredag å lördag..hon var öppen 3 cm, men så stannade allt upp..hon fick tabletter så hon kunde åka hem å sova lite..Så får väl se om det blir ngn plutt imorgon eller kanske redan idag?!


Idag kommer nog Mickis hit..å lille lucas så klart..ska bli kul,,länge sne jag träffade dom..


Annars blir det nog en lugn dag..försöka plocka iordning lite å så..



 
 
Ingen bild

Sara

2 mars 2008 10:51

Ååå den dära stolen är så himla FIN det va den jag ville ha alltså färgen men eftersom det va enbart svart när vi köpte så fick det duga. Jätte fina kläder! :0)
Hoppas eran helg vart trevlig!
PUSS

 
Ingen bild

Farmor

2 mars 2008 21:15

Vad glad jag blev att du kom ihåg stickpropparna !!!!! Skorna gillade jag verkligen. Men han är ALLTID fin. Puss
Farmor

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Malin - 11 april 2010 18:42

Jusst nu känns det sådär.. Hur mkt jag försöker att intala mig själv att du är en vuxen männsika och du har gjort detta val själv..Så snurrar tankar å funderingar hela tiden. Det går så mkt energi åt det så jag känner mig ständigt trött å Ted sa ti...

Av Malin - 6 mars 2010 07:42

VINN SVERIGES STÖRSTA BARN GOODIEBAG VÄRDE 40 000:- ”Jag är med och tävlar om Sveriges största barn goodiebagvärde över 40 000:- på Muppsan´s blogg!!En massa extra vinster kommer det oxå att bli, så tachansen du med” HÄR ÄR VAD NI KA...

Av Malin - 6 mars 2010 07:25

Usch, jag är så less. Nu är det 3dje gången på ca 1 månad som barnen är magsjuka. Får dåligt samvete över att jag inte är på jobbet nu när man precis börjat jobba å vi har massa bollar i luften som får skjutas upp för att man vabbar titt som tätt...

Av Malin - 27 februari 2010 07:35

Imorgon är det våran 5 års dag så idag ska vi gå på bio och äta gott. Okej storhandla ska vi göra på en gång också när vi har barnen hos mamma, men det an väl vara romantiskt det med? =)   Igår var Ted hemma och vabbade då de ringde från dagis å ...

Av Malin - 20 februari 2010 07:56

Jag har nu efter närmare 3 års mammaledighet kommit igång och jobba igen. Å vad jag älskar det! Många tror och tycker att vara mammaledig är värsta lyxen i jämförelse med att jobba, men jag håller inte med! Att lämna barnen till dagis där dom får lek...

Ovido - Quiz & Flashcards