MTL

Direktlänk till inlägg 16 september 2008

Grattis Älskling!

Av Malin - 16 september 2008 08:19

elektrikern är här..hum undrar hur länge dt dröjer för honom att fixa detta?..säkert hela dagen..tycker dt är lite småjobbigt att ha folk man inte känner springandes runt i källarn..inte för jag tror han ska sno ngt..utan för jag känner mig så låst..vågar inte gå utanför dörren om dt är ngt han vill fråga om..vilket jag hoppas han inte gör..för jag vet inte riktigt vad som ska göras där nere..vågar knappt använda elsakerna ifall han måste stänga av elen..men då kanske han säger till?..Jaja det ska bli skönt att få det gjort iaf..få lite värme i huset..är ju riktig höst ute nu..vilket innebär kyla här inne i huset också.


Har tvätt i hela vardagsrummet..på torkställningen, på stolarna, hängandes på galjar i fönstret..jaaa överallt..ville ju inte ha ngt i nere i tvättstugan eftersom det ska fixas där inne också med elen..Det mesta har nog torkat nu så får väl börja vika..


Idag fyller min käre sambo 23 år..(vilket jag igår heelt glömt bort, tur att S påminde mig)..detta ska ikväll firas med att ted har fotbollsträningen och jag funderar på å ringa mor min å höra om hon kan vara barnvakt nån timme så jag kan åka iväg till mammapyssel å sedan hem för att sova..detta kommer alltså inte firas..vi sa det att iår firar vi inget speciellt..iaf inte varandra då ekonomin inte är den bästa..men ska iaf ner å köpa ngr paket lyxglass till minälskling så blir han glad..:)


snart snart snart får luddefis träffa farmor,farfar å titti igen..å vi också för den delen..vi längtar allihop..


nej nu kom det en stinkbomb till mig..bäst att byta blöja..


morsning!

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Malin - 11 april 2010 18:42

Jusst nu känns det sådär.. Hur mkt jag försöker att intala mig själv att du är en vuxen männsika och du har gjort detta val själv..Så snurrar tankar å funderingar hela tiden. Det går så mkt energi åt det så jag känner mig ständigt trött å Ted sa ti...

Av Malin - 6 mars 2010 07:42

VINN SVERIGES STÖRSTA BARN GOODIEBAG VÄRDE 40 000:- ”Jag är med och tävlar om Sveriges största barn goodiebagvärde över 40 000:- på Muppsan´s blogg!!En massa extra vinster kommer det oxå att bli, så tachansen du med” HÄR ÄR VAD NI KA...

Av Malin - 6 mars 2010 07:25

Usch, jag är så less. Nu är det 3dje gången på ca 1 månad som barnen är magsjuka. Får dåligt samvete över att jag inte är på jobbet nu när man precis börjat jobba å vi har massa bollar i luften som får skjutas upp för att man vabbar titt som tätt...

Av Malin - 27 februari 2010 07:35

Imorgon är det våran 5 års dag så idag ska vi gå på bio och äta gott. Okej storhandla ska vi göra på en gång också när vi har barnen hos mamma, men det an väl vara romantiskt det med? =)   Igår var Ted hemma och vabbade då de ringde från dagis å ...

Av Malin - 20 februari 2010 07:56

Jag har nu efter närmare 3 års mammaledighet kommit igång och jobba igen. Å vad jag älskar det! Många tror och tycker att vara mammaledig är värsta lyxen i jämförelse med att jobba, men jag håller inte med! Att lämna barnen till dagis där dom får lek...

Ovido - Quiz & Flashcards