MTL

Alla inlägg den 2 september 2008

Av Malin - 2 september 2008 19:46

Säger bara en sak..inge mer skogen på ett par tag för min del!!

igårkväll ringer min mor och säger att hon har haft en fästing som satt fast på benet..och jag känner hur det kryper på hela mig..letar fanatiskt genom min kropp men inte hittar jag ngn fästing som tur är..plutt hade jag redan kollat 3 ggr utan hitta ngn så där kände jag mig lugn.

MEN imorse när jag vaknar kliar det lite precis där skinkorna kommer från ryggslutet sett. Kliar å känner att där var det ngt..å visst satt det fast en fästing mellan skinkorna..Jäkla äckel djur säger jag bara..Jag verkligen hatar dom!


Idag har det iaf varit full rulle här hemma..först bankärende imorse,, sen blev det ne promenad hem för mig å L. medans T åkte hem för att börja sätta kakel på toalett golvet. När vi kom hem var det dags för lunch å sen en cykeltur för min å L till affärn igen då vi glömde hälften av alla grejjer.

När vi kom hem igen planterade vi lite blommor..Sen var det dags för L att sova middag..under den tiden bakade jag bröd, gjorde köttbullar + middagsmaten..När l vaknade igen blev det dammsugning och middag.

T gjorde färdigt golvet på toan..fixade elen med M. och kollade på luft vatten system med J. 

Nu är t iväg på träning och plutt ska sova efter en kvällspromenad..Blev ju s skönt väder så avr tvungen att passa på..

Men nu är det soffa och vetekudde som gäller..!! 

Ovido - Quiz & Flashcards