MTL

Alla inlägg den 28 september 2008

Av Malin - 28 september 2008 21:00

till serie vinsten älskling+ resterande spelare i laget..Ted fick göra 2-1 målet idag då det var 5 minuter kvar..riktigt kul måste jag säga!

Så nu är dom ute nästan hela laget på sportbaren för att äta mat och dricka ngn öl..Men skulle inte bli så sent då nästan alla jobbar imorgon,så han dyker nog upp här snart.


Efter vi varit å kollar på matchen blev det till att steka pannkakor för att efter det ta en promis ner till gerdan å tillbaka..Mammsen var oxå där.

Idag var första gången jag träffade M. sen jag fick reda på allt..Det var jobbigt med mkt tårar från bådas håll..men ändå så skönt att få träffa honom..Han har ju faktist varit en del av ens liv sen man var 10 år.


Ludwig är dunderförkyld..snoret bara rinner å hostar förfullt..Snorig har jag också blivit..så måste ställa in allt imrogon som jag planerat,sjukgymnast,foto och 1 års fika..Men men så är det ibland..Får bara hoppas det släpper lite i näsan för plutt..Så vi alla 3 kan få sova ngr timmar i sträck om nätterna.


På tal om sömn och nätter..Jag var nästan 100 på att Ludwig skulle sova hela nätter tills nästa barn kommer..Men det tror jag att jag kan glömma..Eftersom han fortfarande vaknar 2-4 ggr per natt så tror jag inte det kommer försvinna bara sådär på ngn månad eller två..

Har iaf börjat måla på plutts "nya" säng nu..Vit ska den bli..Har målat den en gång..men måste måla den 1 eller 2 ggr till..trodde det skulle vara simpelt att måla sängen men färgen är så himla tjock å konstig så gick inte lika fort som jag tänkt..


Nej nu ska jag kolla klart på sex and the city filmen..har sett halva hittils.ME LIKE ME LIKE!

Ovido - Quiz & Flashcards