MTL

Direktlänk till inlägg 13 augusti 2008

Böhö..

Av Malin - 13 augusti 2008 20:55

Jag mår inte bra jusst nu..Vet inte vad som är fel, hormoner som spökar kanske?

Känner mig tjurig och vrång..Blir arg över inget alls..och känner att på kvällarna är all min ork slut..Försöker inte ta ut ngt på lillfisen..men han märker mkt väl att jag inte varit mig själv den här veckan..istället för att dra med mig till leksakerna kommer han istället med en bok till mig,hoppar upp i knät å så sitter vi där och läser.

Tror ted börjar tröttna på att jag är såhär med..Han har inte nämt ngt om det ännu..men han märker ju det..Eftersom han får ta den mesta skiten..


Och den här veckan då ted haft träning tis match ons och imorgon träning och sen på lördag ska han på the voice konsert..så känner jag bara att jag blir så arg på honom.. och jag ve verkligen inte varför..för egentligen tycker jag bara att det är bra att han har sina träningar och matcher.han behöver det å tycker det är så kul å det påverkar ju honom positivt.

MEN av ngn anledning blir jag bara arg arg arg på honom för det. Varför?? kan ngn hjälpa mig och säga vad det är för fel på mig jusst nu!!


Jaja nog om tjurigheter..Ringde till bm idag och fick en tid till läkaren..Bm tyckte absolut att jag skulle bli sjukskriven eftersom jag inte bör bära å så nu..hon rekommenderade även ett sånt här midjebälte som finns att beställa så får väl göra det..MEN hon sa även det att även om läkarn väljer att sjukskriva mig så är det absolut inte säkert att jag får bli sjukskriven för försäkringskassan har blivit stenhårda från och med 1 juli..och hon berättade att dom haft flera självklara personer som ska ha sjukskrivning men att fkassan inte accepterat det..Så nu håller jag tummarna på både att läkarn och fkassan håller med mig..


Idag har vi inte gjort så mkt..faktist..mest varit ute på tomten och slöat..


imorgon ska vi till trosa för lunch och promenix med Sandra..

 
 
Ingen bild

Sara

13 augusti 2008 23:24

Vännen ring om du vill prata av dig jag finns här och SÄG TILL om du behöver hjälp med något!! Förresten sådant dära midjebälte har jag som du kan få låna om du vill..?
PUSS!!

 
Ingen bild

Carina

14 augusti 2008 14:59

Ja,det kanske inte är så konstigt.... Säg till honom att du behöver hjälp!!Kram

 
Lisa

Lisa

17 oktober 2008 08:29

Vilka mysiga och söta bilder :)

http://lisalinnea.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Malin - 11 april 2010 18:42

Jusst nu känns det sådär.. Hur mkt jag försöker att intala mig själv att du är en vuxen männsika och du har gjort detta val själv..Så snurrar tankar å funderingar hela tiden. Det går så mkt energi åt det så jag känner mig ständigt trött å Ted sa ti...

Av Malin - 6 mars 2010 07:42

VINN SVERIGES STÖRSTA BARN GOODIEBAG VÄRDE 40 000:- ”Jag är med och tävlar om Sveriges största barn goodiebagvärde över 40 000:- på Muppsan´s blogg!!En massa extra vinster kommer det oxå att bli, så tachansen du med” HÄR ÄR VAD NI KA...

Av Malin - 6 mars 2010 07:25

Usch, jag är så less. Nu är det 3dje gången på ca 1 månad som barnen är magsjuka. Får dåligt samvete över att jag inte är på jobbet nu när man precis börjat jobba å vi har massa bollar i luften som får skjutas upp för att man vabbar titt som tätt...

Av Malin - 27 februari 2010 07:35

Imorgon är det våran 5 års dag så idag ska vi gå på bio och äta gott. Okej storhandla ska vi göra på en gång också när vi har barnen hos mamma, men det an väl vara romantiskt det med? =)   Igår var Ted hemma och vabbade då de ringde från dagis å ...

Av Malin - 20 februari 2010 07:56

Jag har nu efter närmare 3 års mammaledighet kommit igång och jobba igen. Å vad jag älskar det! Många tror och tycker att vara mammaledig är värsta lyxen i jämförelse med att jobba, men jag håller inte med! Att lämna barnen till dagis där dom får lek...

Ovido - Quiz & Flashcards