MTL

Alla inlägg den 26 juni 2009

Av Malin - 26 juni 2009 06:54

Ännu en dag som man vaknar och solen skiner ute. Blir så glad!

Lite uppdatering kanske, blir ju inte så mkt skrivet nu..man är ju ute hela dagarna och sedan så är man pangslut när man kommer in.

Igår var vi iaf i Trosa,kyrkis på förmiddagen men eftersom dom hade planerat att vara inne hela dagen så gick vi vid 11 tiden. Ett stopp på busfröt för att köpa en solhatt till Fabian och sedan började promenaden hem. Kanske var anings varmt? puuh..men vi kom hem tillslut iaf men det blev ngr stopp för att ge barnen och mig själv lite å dricka.


Känner lite ångest över att jag inte kört igång med att få Ludwig blöjfri, hna är ju så duktig..som igår när vi gick hem från trosa så säger han vid trostorp "mamma,bort den..Bort blöja bajs"  jag drar av honom blöjan och ser att han har och håller på å bajsar..tvättar rent och ska sätta på en ny blöja då han säger " eeej blöja" och sedan börjar han kissa och när han var klar så gick det utmärkt att sätta på blöjan och börja vår färd hem igen.


det lilla överhängande taket där altan var är borta nu också..snälla Martin var här och hjälpte oss få ner det. och idag blir det murning av garaget under tiden det sker tar jag med mig barnen och mormor för storhandling.


frukost sedan lekparken..

Ovido - Quiz & Flashcards