MTL

Alla inlägg den 14 juni 2009

Av Malin - 14 juni 2009 08:21

Tack till familjen Bäck/Larsson för det trevliga sällskapet och goda maten igår!

Vi var ner och tog ett varv på marknaden, kom hem med lite allt möjligt därifrån. Eftersom det inte var så där jättevarmt som det alltid brukar vara på trosamarknad  så gick det ganska smidigt att gå där. Visst är det alltid mycket folk men det hör ju till. Efter marknaden bjöds det på god mat och senare uno och snacks :)

 Jag var som vanligt helt färdig vid 21 tiden men hade ju gått upp vid 5.30 så var väl därför.

Min snälla kusin kom och hämta oss och sedan blev det sängen på en gång. Ted gick och la sig med Ludde och efter jag borstat tänderna smög jag in och skulle väcka honom eftersom han också somnade där. Men det höll på att sluta i en olycka. Först klappa jag lite fint på armen och sa kom nu älskling lägg dig i sängen, då bara röck han ifrån armen så han höll på å smälla till L och så säger han argt, Va fan håller ni på med egentligen? Och somnar sedan om igen.Så gör ett nytt försök men då kom knytnäven upp som tur var han Ted hejda sig själv när han insåg att det var jag som stod där.


Idag fick jag faktist sova till 7.30, så skönt,fast barnen var ju iofs uppe ganska sent igårkväll.


får fin besök idag ,Faster  Titti och farfar Peter kommer hit så idag är det storstäda som gäller. Får väl se när man får liv i Ted också så han kan hjälpa till innan han drar på fotbollsmatch i ösregnet.


Måste bara säga tt jag är riktigt besvärad, jag är en sån där männsika som nästan aldrig haft några finnar. JOvisst några stycken ngn gång i pannan när man var 13-14 år men inte mer men NU så bara kommer det finnar heela tiden i hela ansiktet. Vet inte vad jag gjort för fel? Men mest ploppar dom ju upp när mensen kommer .Kanske blir så nu när kroppen ska ställa om till sitt normala igen?



Ovido - Quiz & Flashcards