MTL

Alla inlägg den 2 juni 2009

Av Malin - 2 juni 2009 22:19

Äntligen efter massa sökandes har min honey fått jobb på boijes. Den 15e börjar han och jag är så glad för han skull!!!

Av Malin - 2 juni 2009 06:34

Idag är jag riktigt trött..förstår inte varför..Somnade vid 22 och sedan klev jag upp ur sängen vid 6.. Iofs ville Fabian gå upp vid 4.30 å höll på å krångla till 5.15 innan han somnade om igen..


Idag verkar det bli ganska milt å mulet ute..Hum vet i sjutton vad vi ska göra..kyrkis är i trosa å dit orkar jag inte åka idag..får väl passa på å städa upp lite här hemma..ska ju iväg på kalas ikväll så då blir det ju inte gjort.

Ted ska iväg på ett möte idag, vi håller tummarna.. Vore verkligen super!


Mina gullfjun är underbara denna morgon fabian sitter å leker å snackar förfullt medans L sitter i sin fotälj å kollar på barnpogram med en fotboll i famnen..riktigt skönt faktist..för Ludde har varit så fruktansvärt klängig den sista tiden..från att han går upp till hans ska sova..



nähe ni det var inte mtk vettigt som skrevs idag..


Kaffe nästa.

Ovido - Quiz & Flashcards