MTL

Alla inlägg den 27 april 2009

Av Malin - 27 april 2009 14:59

Så nu har vi kommit underfund med att Fabian, som vi inte tycker liknar varken mig eller ted särskillt mkt måste ha drag från min pappas sida. Min kusin(på pappas sida) har nämligen en son på 1 år..vi stötte på dom igår och Ludwig har inte träffat den pojken sedan han var liten bebis men när han såg honom tittade han på mig med ett jätte leénde å så säger han Fabbe! super glatt..näääe säger jag inte Fabbe..theodor är det..å L svarar då aaa fabbe!..Å vsst hade dom lite likheter å när Lilleman ser det så måste det ju stämma också..


annars mår vi bra i familjenå inget speciellt som händer.


imorgon ska vi ta syskon kort på pojkarna kl 9 sedan blir det nog strosa runt i trosa med pernilla,andreas å lilla amalia.


förresten någon som är sugen på att lira lite fotboll ngn kväll vid hedebyskolan...vill ha ihop ett gäng brudar..jag har inte spelat på 5-6 år så lär ha noll i bollkontroll.. spelar ingen roll om du spelat förrut eller inte..utan är bara för skoj skull..

Ovido - Quiz & Flashcards