MTL

Alla inlägg den 31 mars 2009

Av Malin - 31 mars 2009 20:59

Jag ger mig själv en klapp på axeln å känner mig riktigt nöjd.. För idag gott folk började vi dagen med en promenad till trosa, stannade till 1 timme inne på kyrkis för lite lek å bus..sedan tog vi på oss å började varndringen hem..hemvägen fick bli hunga..så himla lugnt å skönt det var..mötte på en bil under 1 timmes promenad å barnen sov så gott i vagnen..På vägen såg vi även tussligao å det är väl vårtecken om ngt..

 Väl hemma igen gjorde jag iordning en snabb sallad å värmde på lite fiskbullar..Sedan bakade vi bröd enligt lchf ..bröd å bröd..smakar typ ägg..men men helt okej iaf. dammsugning då det såg ut som hej kom å hjälp mig efter L. hjälpt till att baka var ett måste..

Vid 15 tiden kom pappsen hem så blev lite bus å lek igen innan det var dags för middag..17.30 kommer sandra förbi å vi knyter på oss skorna för att gå en till promenad å snacka lite skit..

 Så sammanlagt har jag promenarat i 3 timmar idag vilket betyder att jag inte lär komma upp ur sängen i imorgon för att jag kommer ha en sån grym träningsvärk;D


Har nyss käkat lite grönsaker å dipp å nu när barnen sover sött är det min tur att göra detsamma..(md andra ord har skrytit färdigt nu så har inget mer att berätta)

Ovido - Quiz & Flashcards