MTL

Alla inlägg den 9 mars 2009

Av Malin - 9 mars 2009 14:40

Hum kanske inte har varit den roligaste bloggen att läsa om de senaste dagarna.Men å andra sidan är ju magsjukan det som styr vårat liv jusst nu..

Ludwig är fortfarande häning..inge spya eller diarré men har feber å vill inte äta å dricka särskillt mkt. Såg även idag att två tänder är på gång..Stackarn han får allt på en gång!

Fabian blev dålig inatt med..feber å har bajsat 3 ggr idag å i vanliga fall är det 1 ggn ..men han sover mest hela tiden..Ludde har lite svårare för att koppla av å ifall han somnar så är det när man sitter brevid honom å så fort man går iväg vaknar han å blir ledsen..Så med andra ord har man inte hunnit med så mkt annat dessa dagar..å än värre blir det ju nu när ted jobbar..man ser tvätthögen växa å disken samla på sig..men får väl hjälpas åt att ta tag i det sen när ted kommer hem..


Jag hoppas verkligen att det kan vända för mina gull snart..

Sen ska jag säga till på kyrkis att jag tycker dom ska sätta upp en lapp om att har man varit magsjuk så ska man stanna hemma ett x antal dagar efter man blivit frisk.. Är nästan helt säker på att det kommer därifrån då det var en jag prata med som sa att hennes son nyss varit sjuk å dom hade haft magsjuka 3 ggr / 2 månader..



Av Malin - 9 mars 2009 07:53

inatt vaknade jag av att fabian låg å vred i sin säng..lyfte över han till vår säng för att amma, men insåg så fort han låg brevid att han hade feber å så ngr sekunder senare kommer dt ett stort paket..hoppas bara dt är feber å inte magsjuka för han med...

Ovido - Quiz & Flashcards