MTL

Alla inlägg den 20 mars 2009

Av Malin - 20 mars 2009 08:21

här vaknade vi vid 6 imorse å jag har varit så fruktansvärt trött hela morgonen..har verkligen fått kämpa för att hålla ögonlocken uppe..men nu så har jag börjat piggna på mig lite.


Igår färgade jag mitt hår..mrökbrunt/svart..å resultatet? ja man vänjer sig väl efetr ett tag..blev ju hiimla mörkt, men det kanske jag borde ha förstått..sen lagade vi potatis,fläsk å löksås till lunch..å så himla gott det var..här gått å vart sugen på det sen jag läste att Sofija skulle äta det..

dock var inte ludde så glad i det som jag hade hoppats på..utan han åt mest majs å gurka istället..sen till kvällen kom Stoffe å åt middag med oss..potatisgratäng,kycklingfileér med ost och skinka i mitten, sallad å sås..jätte gott..lite hockeytittande blev det också..å sen gick vi å la oss i sängen (jag å ted..stoffe hade åkt hem) för att kolla på rallybrudar..men båda sov efetr 20 min så får väl göra ett nyttt försök ikväll.


idag vet jag inte riktigt vad vi ska hitta på..Ted är ju ledig idag..känns hel skumt eftersom han började igår...men på de där stället jobbar dom in fredagarna så det är därför..å det är ju iofs väldigt skönt sen..får man en lång helg ihop..men iaf så ska jag väl försöka komma ut en sväng idag..L har ju varit lite skruttig igen så får väl se under dagen hur det artar sig..


Förresten så ringde vi trygghansa igår å vi kommer på tisdag få insatt 1400 på vårt konto.bra man har en bra barnförsäkring...Tur att S hade kollat det där annars hade vi heelt missat det..men nu om det händer ngt igen så lär man ju komma ihåg det iaf..


nej nu ska jag plocka efetr l som har kollat på fotografier..ligger utspritt överalllt:)

Ovido - Quiz & Flashcards