MTL

Direktlänk till inlägg 1 september 2009

Höst.

Av Malin - 1 september 2009 08:02

Hör och häpna mina vänner , igår gick jag ner i källaren och tog fram mina löparskor för att sedan gå ut och springa slingan.. Sprang iofs bara ett varv men alltid ngt .. Första 500 meterna trodde jag att jag skulle dö..De blev stopp i halsen och kändes som luften varken kom in eller ut ..Men bena kändes lätta och efter de där 500 meterna så gick det galant..Skulle absolut ha orkat springa ett varv till men kände att jag först ville springa 1 varv för att se hur knät reagera på det coh måste säga att jag inte känner ngt alls i knät idag! underbart..


Ska verkligen försöka komma ut nu ngr ggr i veckan .. Vet ju att jag mår mkt bättre när jag rör på mig.. De gäller bara att få ut latmasken ur arslet i mellan åt.


Barnen har fått en ny rutin sedan dom sov borta i helgen.. De har fått för sig att det är dags att gå upp kl 5.15 och nu när man stiger upp då är det ju svart som natten fortfarande..

Jag måste erkänna att jag dom sista veckorna längtat efter hösten men jag avr nog inte beredd på mörkret som faktist kommer med hösten..De senaste dagarna har jag avrit trött allt jämt.. Dags att proppa i sig massa vitaminer nu kanske för att hålla sig pigg och förhoppningsvis slippa en massa sjukdomar.

Såg på ngn sida på nätet att man kunde köpa tuggtabletter med vitaminer till barn mellan 1-12 år..Funderar starkt på att köpa en burk till kidsen.



Har noll aning om vad som ska ske idag..Nu har jag en än gång fått för mig att hålla ludde borta från blöjor så nu när han går utan blöja vill jag inte gå iväg alltför långt eftersom han själv än så länge inte säger till..


 
 
Ida

Ida

1 september 2009 08:41

Oj vad duktig du är!!! Hurtbulle =D

http://idlur.blogg.se

 
HelloNicki

HelloNicki

1 september 2009 10:31

Hej, mysig blogg!

Spana gärna in tävlingen som jag har i min blogg som avslutar inom någon dag!

http://hellonicki.blogg.se/2009/august/tavling.html#comment

Kram!

http://www.hellonicki.blogg.se

 
Ulrika

Ulrika

1 september 2009 11:19

Ny kulig tävling hos mig:

http://uj76.blogspot.com/2009/09/tavlingsdax-hos-tant.html

..med chans att vinna presentkort + fraktfritt från Barnskoshopen! Kika gärna in o ha en riktigt braig dag =) Kram

http://uj76.blogspot.com

 
Emma-Lou

Emma-Lou

1 september 2009 13:23

Tyvärr vann du inte presentkortet den här gången, men lip inte läpp för det, för nu kör jag igång en till tävling:



http://www.metrobloggen.se/jsp/public/permalink.jsp?article=19.11549903

http://www.metrobloggen.se/pesonen

 
Karin

Karin

2 september 2009 07:00

Tävling på min blogg!

http://hemochliv.blogg.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Malin - 11 april 2010 18:42

Jusst nu känns det sådär.. Hur mkt jag försöker att intala mig själv att du är en vuxen männsika och du har gjort detta val själv..Så snurrar tankar å funderingar hela tiden. Det går så mkt energi åt det så jag känner mig ständigt trött å Ted sa ti...

Av Malin - 6 mars 2010 07:42

VINN SVERIGES STÖRSTA BARN GOODIEBAG VÄRDE 40 000:- ”Jag är med och tävlar om Sveriges största barn goodiebagvärde över 40 000:- på Muppsan´s blogg!!En massa extra vinster kommer det oxå att bli, så tachansen du med” HÄR ÄR VAD NI KA...

Av Malin - 6 mars 2010 07:25

Usch, jag är så less. Nu är det 3dje gången på ca 1 månad som barnen är magsjuka. Får dåligt samvete över att jag inte är på jobbet nu när man precis börjat jobba å vi har massa bollar i luften som får skjutas upp för att man vabbar titt som tätt...

Av Malin - 27 februari 2010 07:35

Imorgon är det våran 5 års dag så idag ska vi gå på bio och äta gott. Okej storhandla ska vi göra på en gång också när vi har barnen hos mamma, men det an väl vara romantiskt det med? =)   Igår var Ted hemma och vabbade då de ringde från dagis å ...

Av Malin - 20 februari 2010 07:56

Jag har nu efter närmare 3 års mammaledighet kommit igång och jobba igen. Å vad jag älskar det! Många tror och tycker att vara mammaledig är värsta lyxen i jämförelse med att jobba, men jag håller inte med! Att lämna barnen till dagis där dom får lek...

Ovido - Quiz & Flashcards