MTL

Alla inlägg den 6 september 2009

Av Malin - 6 september 2009 06:58

ibland..idag .. önkar jag att mina barn ockå kunde sova till 9-10 på morgonen.. är fruktansvärt trött idag och barnen somnade inte förren 22.30 eftersom vi hade middags besök. Så skulle tro att det blir aningens gnälligt idag, men det är det värt..var trevligt och gott igår ..Har förövrigt nog aldrig sett så glada vuxna män som när zlatan gjorde mål i slutsekunderna.. Hoppade ,skrek,kramades :)


Idag hade jag först tänkt att följa med ted och kika på hans match.Men tror faktist jag stannar hemma..tvätthögen är stor och golvena måste städas.


Igåt blev det en tripp till ikea på förmiddagen också,köpte ljus inför hösten/vintern , nya tallrikar, täcke till Ludde och lite smått och gott.Men usch va folk det var, jobbigt mkt med folk..


Skötte mig  bra igår med maten.


frukost: turkisk youghurt och hallon

Lunch: ceasar sallad

Middag: Sallad, Mozarella och kött

Ovido - Quiz & Flashcards