MTL

Direktlänk till inlägg 23 februari 2008

Upp å hoppa ligg inte å dra dig..

Av Malin - 23 februari 2008 21:40

idag har jag å älsklingen min haft vår mys dag, först till norfloor å köpte kakel till toan nere, vita stora på väggen å sen bruna eller var dom gråa? på golv å några border på vägg. Blir nog super fint..

Det gick ganska smidigt att välja kakel, fast ted tyckte nog inte att jag skulle ha så mkt att säga till om som jag faktist har(jag 70% ted 30kanske:D) pga hans jobb å det förstår jag ju..å tänkte faktist innan vi åkte dit att idag ska jag lita helt på ted..han får välja..men sen kommer vi dit å jag känner hur jag helt plötsligt glömt bort alla mina snälla tankar å strider istället förfullt för att få min vilja igenom..men som sagt det gick bra, vi kom fram t något som vi båda tyckte om..!


Sen for vi vidare t heron city..Kikade på en bio som hette utlämnad..ganska bra faktist, fast vi kände att vi gärna hade fått reda på lite mer fakta...va lite luddrigt i mellan åt.


Sen blev det god mat på humm hette det amazonas?.. vi åt iaf vitlöksbröd å tzatziki till förrätt, black and white som huvudrätt å sen banana split t efterrätt..riktigt mumsigt å väldigt mysigt ställe faktist!


Det var jätte mysigt att komma ifrån vardagen å bara vara för oss själva en stund, vi kom fram till att det är nog 1,5 år sen vi gjorde ngt sånt här själva..Så var verkligen på tiden!


Vi kom hem till mormor å morfar igen vid 18.00..å då saknade vi verkligen lillfisen..blev lite bad för ludde tillsammans med frida sen dags att åka hem å få ludwig i säng..


klockan åtta blev det melodifestivalen..bästa låten upp å hoppa med frida å mowgli:)..fast jag tyckte om han som sjöng på utländska oxå..fast tror inte ted höll med mig där..


Nu blir det film å gos med hjärtat i soffan..


natt natt.

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Malin - 11 april 2010 18:42

Jusst nu känns det sådär.. Hur mkt jag försöker att intala mig själv att du är en vuxen männsika och du har gjort detta val själv..Så snurrar tankar å funderingar hela tiden. Det går så mkt energi åt det så jag känner mig ständigt trött å Ted sa ti...

Av Malin - 6 mars 2010 07:42

VINN SVERIGES STÖRSTA BARN GOODIEBAG VÄRDE 40 000:- ”Jag är med och tävlar om Sveriges största barn goodiebagvärde över 40 000:- på Muppsan´s blogg!!En massa extra vinster kommer det oxå att bli, så tachansen du med” HÄR ÄR VAD NI KA...

Av Malin - 6 mars 2010 07:25

Usch, jag är så less. Nu är det 3dje gången på ca 1 månad som barnen är magsjuka. Får dåligt samvete över att jag inte är på jobbet nu när man precis börjat jobba å vi har massa bollar i luften som får skjutas upp för att man vabbar titt som tätt...

Av Malin - 27 februari 2010 07:35

Imorgon är det våran 5 års dag så idag ska vi gå på bio och äta gott. Okej storhandla ska vi göra på en gång också när vi har barnen hos mamma, men det an väl vara romantiskt det med? =)   Igår var Ted hemma och vabbade då de ringde från dagis å ...

Av Malin - 20 februari 2010 07:56

Jag har nu efter närmare 3 års mammaledighet kommit igång och jobba igen. Å vad jag älskar det! Många tror och tycker att vara mammaledig är värsta lyxen i jämförelse med att jobba, men jag håller inte med! Att lämna barnen till dagis där dom får lek...

Ovido - Quiz & Flashcards