MTL

Alla inlägg den 25 februari 2008

Av Malin - 25 februari 2008 17:06

vilket underbart väder det har varit hela dagen, verkligen vår väder..Varmt å skönt å solen sken, kan det bli bättre? man känner sig verkligen så mkt piggare när man får se solen skina en hel dag..


Jag å Ludde tog en promenad till BVC idag, nu väger fisen 8 kg å är 70 cm lång..det ¨går fort nu.. Ludwig är vit på läpparna å i kinderna, jag hade försökt få bort det med mineralvatten..men funkade inte så nu sa anna-karin att jag ska blanda bikarbonat å vatten å pensla i munnen så ofta det går å funkar inte det får jag komma tillbaka så skulle vi få ngr droppar.. A-k. trodde inte riktigt det var svamp..hon trodde att han var för stor för det nu, men kunde ju inte säga säkert att det var så..men hon trodde annars att det kunde vara ngt virus ioch med förkylningen å så..


idag har gjort köttfärslimpa, fan jag storbölar varje gång jag ska göra ngt med en gul lök...usch usch..tycker inte om det..


sara ringde nyss å frågade om jag skulle med på me and i party kl 19.00, å det är klart jag följer med..hoppas pappsen hinner hem bara så kan ha ta med sig ludde ner till martin å alicia..men annars får mammas prins följa med dit..


nu skajag å  L. käka lite kvällsmat..


hejdå..

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards