MTL

Alla inlägg den 26 februari 2008

Av Malin - 26 februari 2008 20:09

Så  var alla räkningar ihop räknade, humm fan va jag hatar dessa räkningar.. denna månad var det ju extremt oxå pga den där jävla elräkningen..men men får leva minst sagt snålt denna månad..Så kom nu inte med ngr förslag om att åka t stan eller nått för det har jag inte råd med denna månad:)


Idag har det varigt en lite deppig dag, gått å haft pappa i tankarna hela dagen..Det är snart 3 år sen, kan fortfarande inte förstå att du inte kommer tillbaka mer...Känns så orättvist och speciellt nu när Ludwig finns..kommer ihåg att när jag redan var 15-16 sa du att du längtade tills jag blev större å få barn..så du skulle kunna ha ngn liten att gulla med..å nu är vi här..Känns verkligen så jävla fel, det skulle ju inte bli så här du ska ju oxå finnas här nu pappa, så ludwig får veta va underbar du var..Du finns i mina tankar jämt..Men Ludde ska många ggr om få höra vilken underbar morfar han har i himmeln..


Annars så satt jag å S. å prata om förlossningar å graviditet igår..hur underbart det va att känna ngt röra å sparka i magen..å vilken känsla det var att föda barn..oavsett hur ont det gjorde så längtar man till nästa gång..


Fast prata även om hur kroppen har förändrats  nu, 20 år å taxöron,bristningar på magen å hela höfterna..underbart:),,men äsch då det är värt det..Fast älskling, när vi fått alla barn vi ska ha , så skulle en bröstförstorning sitta fint, 30 års present kanske?!

 inga bomber vill jag ju itne ha, men iaf så då blir lite mer fylliga å fasta..dom känns ju helt tomma nu ju! Men det är tur att jag har dig, du tycker ju jag är fin ändå..rumpa som victoria beckham å bröst likaså..:D

Behöver du glasögon bejbi?;)


Ted somnade vid halv åtta idag, jag satte på kaffe till oss så skulle jag bara hänga upp tvätten så skulle vi ta en kopp kaffe till hockeyn..Men han somnade så jag fick dricka kaffet själv å satte mig här vid datan istället..men det funkar ju det med!



Av Malin - 26 februari 2008 10:13

Jaha idag vaknade L. vid halv sex..uscha så trött jag var, men men bara stiga upp såklart..satt å mös lite i soffan till halv sju sen gick vi in å gosade lite med pappsen innan det var dags för honom att stiga upp.L somnade igen strax efetr sju å sov till nio..riktigt skönt för då kunde ju jag också somna om en bra stund.. har blivit så tröttis nu för tiden..men det går väl i perioder det där..


igår var ju jag på me and i party..men hittade ingeting som passade..det mesta såg ut som pyjamas eller bara inte fint..iaf inte det t killar, men S hittade en super söt tunika till flisan...hon kommer vara så grann i sommar så:)


L och T var nere hos martin å alicia under tiden å när vi kom dit låg ludde å sov i soffan å martin å ted spelade tvspel förfullt..såklart:) stannade ett tag till å snakcade lite skit..mkt trevligt!


Idag får det bli en städdag..tvätta diska dammsuga å allt som behövs göras..


inte alls lika fint väder idag..tråkigt!!

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards