MTL

Alla inlägg den 31 augusti 2009

Av Malin - 31 augusti 2009 07:18

Av Malin - 31 augusti 2009 06:53

Okej, nu var lördagen och dess festligheter förbi..Riktigt roligt första 2 timmarna men sen trivdes jag inte för 5 öre.. Det var ca 50 personer i ålder 30- 60 år..Detta var alltså 50 person som blivit inbjudna och kände dom. En  hel drös kände ju varandra också eller iaf ett par stycken. Jag kände ingen.. Så när allt minglande och det ytliga var sagt så blev det bara jobbigt.. Försökte mingla runt och prata med folk men det är inte så lätt när man inte har något att prata om.. Folk stog med sina vänner och prata om sitt och det dom har gemensamt och en annan stod på ett hörn log och försökte komma in i konversationen..

Ted har ju nada problem att gå å prata med folk men jag är väldigt  blyg när det blir nya männsikor osv..

I slutet satt jag i soffan och pratade med en 9 årig tjej som helst av allt bara ville hem och sova..

Blev ganska tidig hemgång men det var perfekt ..Åkte hem .bädda ner oss i sängen och kika på tv och bara mös av att få vara tillsammans.


Igår käkade vi lite mat tillsammans med mamma innan vi drog iväg på fotboll.. Först var vi och kollade i västerljung och sedan direkt vidare till trosa för att kolla på den matchen.  En riktigt mysig söndag med fotboll för hela slanten.. Och det bästa med allt var ju att ted skicka iväg mig på morgonen och när vi kom hem var hela huset städat så då slipper man tänka på det idag..


Idag blir det en tripp till safiren för att kolla om det har ngt vettigt på barnklädesförsäljningen.. Sen blir det nog en tripp till lekparken när man ändå är där..



Ovido - Quiz & Flashcards