MTL

Alla inlägg den 5 februari 2009

Av Malin - 5 februari 2009 20:45

Så jah..lite bilder kommer upp nu..bilder från vårt besök i ohamn å misslyckade syskon kort..Det funkar verkligen inte att få ett bra kort på dom båda samtidigt..



Av Malin - 5 februari 2009 09:08

vilken natt..somnar vid 00.30 efter amning å söva om fabian som tyckte han skulle vakna. sen vid 1 kommer ludde in i sängen..tar en stund innan man somnar om.. kl 2 vaknar fabian å vill äta sen somnar vi om igen till kl 4.. fabian vill äta igen..ludde vaknar å skriker för han vill ligga mot mitt bröst men går ju inte när jag ger fabiaan mat..vid 4.45 har han väckt hela familjen så jag går ut å söver om fabian igen å ted tar ludwig..straxt efter 5 kryper jag ner i sängen igen..ludde fortfarande vaken..vid kvart i sex ger jag upp å båda barnen är vakna igen..sätter oss i soffan å kollar barnpogram..F somnar om vid 6.30 å L kl 7.30..fick sova ca 1 timme till sen vaknade F igen..så här sitter jusst nu jag å fabian å gosar medans dom andra sover..å jag är absolut inte dt minsta avundsjuk..nej nej verkligen inte..


men men annars rullar dt på..ludde är halvkrasslig..kommer å går dag för dag men tror dt är tänderna..


bilder ska försökas lägga ut under dagen

Ovido - Quiz & Flashcards