MTL

Direktlänk till inlägg 16 maj 2009

Fabian 6 månader.

Av Malin - 16 maj 2009 23:10

Ja det är sant gott folk..Ett halvår sedan våran lille stjärna kom och gjorde våran familj sådär bra som den bara kan bli. Jag vet ärligt talat inte vart tiden tagit vägen..Jag tyckte tiden sprang iväg när Ludwig var nyfödd men det är ju ingeting mot det här. Men nu är det ju dubbelt upp så man har ju å göra nästan dygnet runt och lite till..  Men så underbara barn jag fått. Ibland kan jag ´bara inte sluta le å vara lycklig över dom små. Känenr mig alltid lycklig över mina prinsar men kanske inte syns i mitt uttryc jämt för då skulle nog folk undra vad det var för fel på mig som gick å log å småskratta för mig själv hela tiden. Men som ikväll sitter fabian i sin gåstol och ludde hoppar i å sätter sig bakom. De kör rally fram å tillbaka i vardagsrummet och skrattar högt! =)

Idag på sin 6 månaders dag började han dra sig framåt också..Runt till leksaker , korgstolen å det han kunde hitta på v-rums golvet. Vår lille larv!


Time for some sleep...


http://www.freestreet.se/?r=12735

 
 
bambi

bambi

17 maj 2009 08:51

Hej! Tack för titten i min blogg och kul att du ville delta i tävlingen om bröd från Polarbröd på min blogg! Jag kommer att utse en vinnare på onsdag :)

Ha en toppen söndag! :)

http://bambi.blogg.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Malin - 11 april 2010 18:42

Jusst nu känns det sådär.. Hur mkt jag försöker att intala mig själv att du är en vuxen männsika och du har gjort detta val själv..Så snurrar tankar å funderingar hela tiden. Det går så mkt energi åt det så jag känner mig ständigt trött å Ted sa ti...

Av Malin - 6 mars 2010 07:42

VINN SVERIGES STÖRSTA BARN GOODIEBAG VÄRDE 40 000:- ”Jag är med och tävlar om Sveriges största barn goodiebagvärde över 40 000:- på Muppsan´s blogg!!En massa extra vinster kommer det oxå att bli, så tachansen du med” HÄR ÄR VAD NI KA...

Av Malin - 6 mars 2010 07:25

Usch, jag är så less. Nu är det 3dje gången på ca 1 månad som barnen är magsjuka. Får dåligt samvete över att jag inte är på jobbet nu när man precis börjat jobba å vi har massa bollar i luften som får skjutas upp för att man vabbar titt som tätt...

Av Malin - 27 februari 2010 07:35

Imorgon är det våran 5 års dag så idag ska vi gå på bio och äta gott. Okej storhandla ska vi göra på en gång också när vi har barnen hos mamma, men det an väl vara romantiskt det med? =)   Igår var Ted hemma och vabbade då de ringde från dagis å ...

Av Malin - 20 februari 2010 07:56

Jag har nu efter närmare 3 års mammaledighet kommit igång och jobba igen. Å vad jag älskar det! Många tror och tycker att vara mammaledig är värsta lyxen i jämförelse med att jobba, men jag håller inte med! Att lämna barnen till dagis där dom får lek...

Ovido - Quiz & Flashcards