MTL

Direktlänk till inlägg 12 maj 2009

MODE MISS !?

Av Malin - 12 maj 2009 22:41

Borde sova...Är verkligen skit trött..men kan itne slita mig från datan idag?.

Det är bra lustigt hur man kan bli beroende av att läsa alla bloggar. Istället för att läsa en bok som avkoppling om kvällen läser jag bloggar..Kanske är det så att jag är så nyfiken på vad som sker i andras liv..eller ja det borde ju vara så!


Lekparken en sväng idag men skyndade oss hem när det dök upp gråsvarta moln på himlen.. men inget regn kom så gick ut på tomten igen en stund på eftermiddagen. Annars inte mkt vettigt som skett.

Måste bara fråga varför alla på högstadiet i vagnhärad har toffsar på hela smalbenen över byxorna..Ser ju förjävligt ut..Först såg jag en kille som hade lite häng å halvstora byxor som sedan slimmat åt dom om vaderna genom svrta snoddar på blå jeans..tänkte tat det måste vara nå ploj men sen dök det ju upp en efetr en som såg likadana ut.

Kankse är världens mode grej nu..men ser ju minst sagt bara obekvämt och Fult ut..!!


Honey kom hem å hade fått sig en muskelknut på vadmuskeln efter träningen..Stackarn ena smalbenet var dubbelt så stort.


Med våra små älsklingar är det bra. Eller ja L. hostar lite och F snorar lite men känns som om det är mot bättringsvägen.. Tror förresten F börjar bli lite blyg..Han sitter å ler åt folk å sedan när dom ler tillbaka vänder han bort ansiktet å ser blyger ut..Så sött!

 L snackar mer å mer för varje dag som går..Men tror nästan det bara är jag å ted som förstår honom..och ibalnd(ganska ofta) gör inte ens vi det.

Men har ju hört att ted var likadan så han har väl å brås på lilltrollet.


dags för sängen..


http://www.freestreet.se/?r=12735



 
 
Isolina - jag vet att du aldrig tröttnar..

Isolina - jag vet att du aldrig tröttnar..

13 maj 2009 09:07

yes, vart är min länk? :)

http://icho.webblogg.se

 
Ingen bild

marija

13 maj 2009 13:31

hehe, har själv ofta små gummisnoddar på jeans som inte är stuprör då. Dock EN tofs på vardera ben för att slippa trampa ner jeansen när jag har sandaler .. ;)

men jag förstår vad du menar, haha grabbarna jag sett har flera st runt hela vaden, förstår inte varför dom inte köper stuprör på en gång istället (kommer ju få blodstopp annars)
ha det gott !

 
Ingen bild

SVENSKK

14 maj 2009 09:10

Hej!
För att du ska kunna vara med i tävlingen så måste du få in bilden.. Försök igen och skriv då du fått till det! :)

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Malin - 11 april 2010 18:42

Jusst nu känns det sådär.. Hur mkt jag försöker att intala mig själv att du är en vuxen männsika och du har gjort detta val själv..Så snurrar tankar å funderingar hela tiden. Det går så mkt energi åt det så jag känner mig ständigt trött å Ted sa ti...

Av Malin - 6 mars 2010 07:42

VINN SVERIGES STÖRSTA BARN GOODIEBAG VÄRDE 40 000:- ”Jag är med och tävlar om Sveriges största barn goodiebagvärde över 40 000:- på Muppsan´s blogg!!En massa extra vinster kommer det oxå att bli, så tachansen du med” HÄR ÄR VAD NI KA...

Av Malin - 6 mars 2010 07:25

Usch, jag är så less. Nu är det 3dje gången på ca 1 månad som barnen är magsjuka. Får dåligt samvete över att jag inte är på jobbet nu när man precis börjat jobba å vi har massa bollar i luften som får skjutas upp för att man vabbar titt som tätt...

Av Malin - 27 februari 2010 07:35

Imorgon är det våran 5 års dag så idag ska vi gå på bio och äta gott. Okej storhandla ska vi göra på en gång också när vi har barnen hos mamma, men det an väl vara romantiskt det med? =)   Igår var Ted hemma och vabbade då de ringde från dagis å ...

Av Malin - 20 februari 2010 07:56

Jag har nu efter närmare 3 års mammaledighet kommit igång och jobba igen. Å vad jag älskar det! Många tror och tycker att vara mammaledig är värsta lyxen i jämförelse med att jobba, men jag håller inte med! Att lämna barnen till dagis där dom får lek...

Ovido - Quiz & Flashcards