MTL

Alla inlägg den 13 oktober 2008

Av Malin - 13 oktober 2008 21:08

Idag var vi en tripp till kyrkis på förmiddagen..Så skönt när plutt får gå dit å leka av sig lite..Efter det blev det lunch å sedan sängen för plutt.Själv började jag städa nere i källarn..Ställa iordning möblerna i vrummet där nere å dammade..Men behövs nog dammas 3-4 ggr till innan det blir rent där nere..men vi ska ta å städa iordning ordentligt i helgen..Kanske ska flörta in mig hos mamma å se om ludwig kan vara där ngr timmar så får man lite mer gjort..


Jag måste skryta lite också..För idag ahr ludwig bajsat och kissat 2 ggr på toaletten..och i lördags bajsade han en gång..Så nu måste vi köpa en sån därmindre ring man kan sätta på vanliga toastolen då han vägrar pottan..Sen blir det till att träna att gå på toaletten.


nu ska jag göra mig en stor varm kopp oboy å krypa ner i sängen då ted spelar xbox ute i vrummet..

Ovido - Quiz & Flashcards