MTL

Alla inlägg den 12 oktober 2008

Av Malin - 12 oktober 2008 19:34

Önskar jag att inga program över huvudtaget sändes på tvn förrens efter kl 19.00..Tänk va mkt mer "familjetid" man skulle kunna få..men men..Idag är en sån dag också då det irreterade mig till max..oftast gör det mig inget alls..Men idag räckte det för att tända en låga i mig..Kände hur sur jag blev över att vindruvorna var dåliga när jag skulle handla..å att brödet ha kort datum..Úsch..tycker inte om när jag känner så här å blir sur över allt..Men det mesta släppte när jga å ludwig tog en kvällspromenix..bara låta tankarna flyga runt fritt..Plutt somnade iaf när vi var ute så det var bara att lyfta in honom i sängen när vi kom hem så nu sussar han gott..


Imorgon är det dags för en ny vecka igen....å jag å plutt ska till öf..Lagom mkt att göra..Visst så fort man kliver innanför dörren väntar ju alltid tvätt,städning,matlagning etc..så man har ju å göra även här hemma sen..

Ted ska besikta bilen imorgon,men det ska förhoppningsvist inte vara ngr problem..


Känner mig helt slut nu..fötterna dunkar å ryggen värker så tror faktist det blir en tidning å sängen snart..Så underbart avkopplande..


Ha en mysig kväll gott folk.

Av Malin - 12 oktober 2008 08:43

Igår gick jag å ludwig ner till markku med en blomma då han fyllde¨år..Det bjöds på smörgåstårta,kladdkaka, bullar och en massa gott.

Framåt 17 fick vi mysigt besök av sara och alicia..vi satt mest å åt massa gott under kvällen och pratade strunt medans barnen lekte/bråka:)

Gubbarna hade samlats hemma hos sara och martin för lite spelande av xbox,pizza,öl och såklart fotboll..

Men ted var hemma igen vid 23 så då slocknade vi båda i sängen på 2 sekunder..å jag har sovit såå djupt å skönt inatt så när plutt vaknade vid 7 kändes dt helt okej..Fast vi låg iofs i hans säng å gosade i en halvtimme efter han vaknat...


Dagen till ära bjuds det på fint höstväder..Det är riktigt vackert ute nu med alla dessa färger på träden..Vi får väl se vad vi ska hitta på idag..Lekparksdag kanske..Humm ..Hoppas honey är pigg när han vaknar så han har lust att göra ngt iaf..


Nej nu ska jga dricka upp min kopp te å kika vidare på allas bloggar

Ovido - Quiz & Flashcards