MTL

Direktlänk till inlägg 7 maj 2008

Bad,trädgård,sola..

Av Malin - 7 maj 2008 20:17

Det blev lite gjort idag iaf..

Jag och ludde tog cykeln ner Mira och käkade lunch med pappsen, anders och bosse..Och där träffade vi på min mosters man Roffe, kul efetrsom dom bor i Nyköping och man itne träffar dom allt för ofta..


Efter en pizza blev det en snabbis in till affärn och sedan hem för att ge ludde lunch och sen sussa sött..

När Ludwig somnade gick jag ut och fixade lite i grusgången..sen vid tre tog vi biken till badhuset och badade, och så roligt han tycker det är..plaska förfullt.å ner med hela ansiktet i vattnet å så fick han en kalsup å sen ner igen i vattnet..Ett litet vattendjur det där:)


Sen hem och leka på tomten i 2 timmar..Snacka om att plutt var trött!.

Men efter kvällsgröten fick vi besök av Micke och Frida så då orkade han hålla sig vaken en stund till..


Ted höll på förfullt på tomten, börjar bli riktigt fint nu..

Men jag har ju mina drömmar om ett staket runt tomten och sen täckbark i rabatten å sen ngr stora tunnor med blommor i..Men men allt kan man inte få på en gång..


Ted la plutt ikväll och jag åkte å solade, vill ju känna mig lite fräsch..Men man ser ju lagom fin ut direkt efteråt..tomat AB:)


Och nu har vi precis käkat lite varma mackor..får bli middagen idag då det blev en rejäl lunch..

hoppas verkligen solen är framme hela dagen imorgon..vill inte ha massa moln jämt å ständigt..


Jag vet en hemligthet, som jag inte borde veta om :D




 
 
Ingen bild

Sara

7 maj 2008 22:42

Kan inte vi gå och bada tillsammans någon dag med barnen? Har nämligen en badbiljett vi måste använda upp :0)

Ååå nu blir jag så nyfiken vad är det du vet om? hihi ;0)
Alltid lika spännande med hemlisar! :D

*Puss

 
Ingen bild

Carina

9 maj 2008 16:34

Gud vad fint det har blivit... vad duktiga ni är!!!!!

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Malin - 11 april 2010 18:42

Jusst nu känns det sådär.. Hur mkt jag försöker att intala mig själv att du är en vuxen männsika och du har gjort detta val själv..Så snurrar tankar å funderingar hela tiden. Det går så mkt energi åt det så jag känner mig ständigt trött å Ted sa ti...

Av Malin - 6 mars 2010 07:42

VINN SVERIGES STÖRSTA BARN GOODIEBAG VÄRDE 40 000:- ”Jag är med och tävlar om Sveriges största barn goodiebagvärde över 40 000:- på Muppsan´s blogg!!En massa extra vinster kommer det oxå att bli, så tachansen du med” HÄR ÄR VAD NI KA...

Av Malin - 6 mars 2010 07:25

Usch, jag är så less. Nu är det 3dje gången på ca 1 månad som barnen är magsjuka. Får dåligt samvete över att jag inte är på jobbet nu när man precis börjat jobba å vi har massa bollar i luften som får skjutas upp för att man vabbar titt som tätt...

Av Malin - 27 februari 2010 07:35

Imorgon är det våran 5 års dag så idag ska vi gå på bio och äta gott. Okej storhandla ska vi göra på en gång också när vi har barnen hos mamma, men det an väl vara romantiskt det med? =)   Igår var Ted hemma och vabbade då de ringde från dagis å ...

Av Malin - 20 februari 2010 07:56

Jag har nu efter närmare 3 års mammaledighet kommit igång och jobba igen. Å vad jag älskar det! Många tror och tycker att vara mammaledig är värsta lyxen i jämförelse med att jobba, men jag håller inte med! Att lämna barnen till dagis där dom får lek...

Ovido - Quiz & Flashcards