MTL

Alla inlägg den 19 maj 2008

Av Malin - 19 maj 2008 13:15

Blev inget öf för oss idag..Plutt hostade massa inatt å snorar förfullt..

Sen var jag jätte trött imorse..vaknade med migrän..tycker jag gör det ofta nu..å inge mer än alvedon kan man ta för det..å kan väl knappast påstå att alvedon är så mkt till hjälp när man har ett riktigt migränanfall..men men thats life..


Snart dags för lunch..blir lite sent idag..Ska käka varma mackor med kantareller på..mums mums..

Fisen sover..han var så trött så han somnade på bums..


Imorse tog vi en cykeltur till färgcenter å köpte betsfärg, pensel å slippapper.. så jag vet vad jag har å göra på kvällarna å i helgen:)


Vid tolv tiden fick vi en snabb visit av Sandra å Helené..Ludwig fick 2 jätte fina raphl lauren tröjor..;)


Sen hämtade dom min balklänning...Det är ju dags för S småsystrar (som inte är så små längre) att gå på bal..så dom skulle se om dom kunde sy om den till ngn av tvillingarna:)


Nej nu blir det läsa tidningen å käka lite..:) 



Ovido - Quiz & Flashcards