MTL

Alla inlägg den 20 februari 2010

Av Malin - 20 februari 2010 07:56

Jag har nu efter närmare 3 års mammaledighet kommit igång och jobba igen. Å vad jag älskar det! Många tror och tycker att vara mammaledig är värsta lyxen i jämförelse med att jobba, men jag håller inte med! Att lämna barnen till dagis där dom får leka och ha full sysselsättning om dagarna samtidigt som vi tjänar pengar. Det leder ju till att hela familjen kan hitta på roligare saker ihop på helgerna utan att vända på varje krona flera ggr om.

Kruxet är ju det att när barnen väl somnat på kvällen och alla måsten är gjorda börjar ampen om vem som ska sitta på datorn mellan mig och min sambo. Man hinner inte kolla allas uppdateringar eller uppdatera sin egen blogg på samma sätt som förrut.

Därför tävlar jag nu om en ny dator hos Kenza som arrangerar tävlingen i samarbete med Telia.


Är du också i behov av en ny dator. tävla här: http://kenzas.se/2010/02/17/tavling-med-telia-vinn-barbar-dator-mobilt-bredband/#comments


Ovido - Quiz & Flashcards