MTL

Alla inlägg den 24 oktober 2009

Av Malin - 24 oktober 2009 20:23

Jag är totalt slut, helt färdig som mamma för denna dag.


Älsklingen har haft innebandy match och sen iväg och ha grabbkväll..SÅ jag släpade med mig barnen till innebandyn och sedan vidare på 90 års kalas. ( 45+ 45 ). Bjöds på underbart god middag!

MEN shit va påfrestande det är att vara iväg sådär själv med barnen, massa folk och trötta barn. Plus på att Fabian blev jätte gasig i magen när jag bytte till 1 års vällingen så han har varit kinkig hela tiden..

Inte för att dömma andras barn..MEN ..det blir inte lättare när Ludwig hela tiden dras till den vildaste ungen och ska försöka göra samma rackartyg som han hela tiden..Saker han aldrig skulle komma på själv..och det värsta av allt är ju att jag vet att en del kommer sitta kvar..För varje gång man träffat dom så har L tagit efter ngt mindre önskvärt. OKEJ, jag dömmer nog men inte barnet utan föräldrarna som aldrig sätter gränser eller berättar vad som är rätt och fel.

i vilket fall som helst sover barnen gott nu och lägger jag mig ner så kommer jag också slockna på stört!


Imorgon är det söndag igen och det ska storhandlas och sen får vi se om vi hinner med hoppis och skuttis också..Vore skoj, tror verkligen Ludwig skulle tycka om det..

Var tal om att vi kanske skulle på 2 års kalas också..men får se om vi hinner..Jag vill ju iväg på danspasset kl 18.30 också..mkt är det som ska göras...


idag har det inhandlats ltie mer julklappar igen..jag är sååå stolt över mig själv att jag redan är igång..Och vi har faktist köpt 7 julklappar redan..



Ovido - Quiz & Flashcards