MTL

Alla inlägg den 30 januari 2009

Av Malin - 30 januari 2009 20:42

Snart är det fyra år sen som vi blev ett par..Jag tvekade in i det sista, mkt pga vad andra männsikor sa..jag vågade inte lita på mina känslor och visste inte om jag överhuvudtaget skulle fixa den där "vara tillsammans" grejen då jag aldrig haft ett förhållande innan men med facit i hand säga att jag gjorde helt rätt. Du är en underbar person som förgyller min vardag. Vi har fått två underbara KÄRLEKSbarn, de vackraste rumpnissarna som finns. Och min kärlek till dig blir bara större å större för varje dag som går.

Varje gång jag ser dig med barnen växer du i mina ögon. Du är en underbar pappa som ger sina barn allt å lite till.

Det är ganska häftigt att man efter 4 år saknar en person så det gör ont i kroppen fast att man bara är borta i 24 timmar från varandra. Men självklart att det nyttigt att vara ifrån varandra å sakna för då förstår man verkligen vad man uppskattar sin käreste.

Så all kärlek till dig Ted, du är min underbara!


ja som sagt ted är borta idag..spelar gästabudsbollen..är ganska avis faktist..vill också spela det är ju så rolig cup!..första matchen vann dom så får väl se hur det går nu mot vagnhärad..

Pojkarna sover..somnade runt åtta tiden så nu ska jag platta mitt hår å måla mina naglar..Vara lite tjejig för en gångs skull.

Ludde har klippt sig idag..det blev mkt bättre..det blev ju bara svinto av hans längre hår..förhoppningsvist får han lite tjockare å mer hår snart så man kan spara ut det lite..


Time to go..bye bye


Ovido - Quiz & Flashcards