MTL

Alla inlägg den 18 juni 2008

Av Malin - 18 juni 2008 11:48

Då vaknar min käre son å tror att det är dags att gå upp..

Jag vägrar gå upp mitt inatten å går å lägger mig igen efter ha gett honom lite välling, ihopp om att han ska somna om igen..Men jag å ludde hade inte samma planer..Tillslut somnar han iaf om vid halv sex för att åter vakna vid 7..åå så trött jag var då..Men men bara stiga upp å se glad ut..


Vid elva tiden kom Frida hit efter ha varit hos läkarn..Hon är svullen i halsen så ska tillbaka imorgon för att ta ett blodprov..så dom kan utesluta struma...men spruträdd som hon är så tog hon alltså inga prover idag..utan fick en bedövningssalva till imorgon.


Plutt somnade för ett tag sen ..så då passade jag på å laga lite lunch..Stektfalukorv å makaroner..gott gott.


Idag är det väl inte så mkt planerat annars..Ska ut å städa ur bilen senare..å sen väntar ju fotbollen ikväll..Tror jag ska lägga mig en stund när ted kommer hem så jag orkar se hela matchen..:)


mors mors.

Ovido - Quiz & Flashcards