MTL

Alla inlägg den 12 november 2008

Av Malin - 12 november 2008 12:50

Nu har vi nyss kommit hem igen efter en promenad å fika med hela familjen på trollet.Sååå mys!

Av Malin - 12 november 2008 09:03

Yes idag är det 6 dagar kvar till bf.. Ludwig kom ju 6 dagar innan bf så jag trodde o hoppades på att denne ville komma tidigare än så..men icke..å ger inga signaler om att den vill komma ut idag heller..<hopplösa unge..varför kan du inte bara lyssna på mig å komma ut nu...


igår var iaf jag å plutt på kyrkis i trosa..men när vi kommer hem å ludde sovit en stund känner vi att han är varm å har feber..IGEN!..Mamma tyckte även han kändes svullen på lymfarna..å får ringa bvc imorgon..Men jusst nu har han ingen feber å leker å busar som vanligt..så blir iaf till att gå ut å leka lite idag..när det för en gångs skull inte regnar!

Vill åka till karlssons å kika lite också..Men då får jag för mig att allt ska sätta igång om vi åker till nykp..å har ju inge slut att åka dit å sen fort hem för att lämna av plutt å hämta grejjer å sen tillbaka dit igen..

Men samtidigt kanske man inte kan tänka så..<vem vet jag kankse ska gå runt å vara gravid i 3 veckor till..


igårkväll fick jag både massage på rygg å fötter av min honey..helt otroligt då detta kanske skett 1 ggn innan under de nästan 4 år vi vart tillsammans..å då var det väl precis när vi var nykära å han ville impa lite på mig:D riktigt skönt var det iaf!!


Idag måste jag ta av mig förlovningsringen.funkar inte längre..är för svullen om fingrarna..tycker inte om att ta av mig den..<den sitter ju alltid där å smyckar mitt finger så fint..men kanske inte ens får av mig den?


nu vinkar mitt hjärtegull åt mig å kommer å pussar han ska tydligen gå upp nu så är väl bäst å följa med honom så han itne gör ngt hyss..

Ovido - Quiz & Flashcards